środa, 3 kwietnia 2013

Przykicał Zajączek...

Święta, święta i po świętach... A tymczasem w nasze progi przykicał Wielkanocny Zajączek!


 
Zajączek przykicał do nas od Gizanki i przyniósł same skarby: dwie wspaniałe książeczki z bajkami, ręcznie dzierganą czapuchę na Czesia zestetyzowaną łepetynkę, rybkę-maskotkę (hand made) oraz coś słodkiego. Słodkie przypadło tym bardziej wyrośniętym członkom rodziny :-) 

Za wszystkie prezenty serdecznie dziękuję w imieniu własnym, Czesia oraz Taty Czesia. Dziękuję także Agnieszce, inicjatorce świętecznej wymianki prezentowej.

6 komentarzy:

  1. Witaj!
    Nominowałam Cię do zabawy:)
    Pozdrawiam ciepło,
    Lasub

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :-)
    /proszę o szczegóły - co za zabawa???/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasady:
      Zabawa polega na udzieleniu odpowiedzi na zadanych 11 pytań.Następnie to my nominujemy 11 blogów, których liczba obserwatorów nie przekracza 200 osób i zadajemy im 11 wymyślonych przez siebie pytań. Oczywiście informujemy ich o nominacji.

      Moje pytania znajdziesz u mnie na blogu:)

      Usuń
  3. Cieszę się, że prezencik się podoba:) Mam nadzieję, że czapka pilotka pasuję na główeczkę Czesia i że przypadnie mu do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny króliczek :-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. hej pozwoliłam sobie oznaczyć Waszego bloga w poście :-)

    http://karlitka.blogspot.com/2013/04/plagiocefalia-informacja-kaskowych-mam.html

    OdpowiedzUsuń